Beli Barang Secara Talian

Jika sebelum ini saya ada menceritakan tentang menjejaki surat-surat yang dihantar oleh Pos Malaysia namun kali ini saya ingin mempromosi memperkenalkan pula produk terbaru oleh Pos Malaysia. Promosi percuma Produk terbaru yang dimaksudkan adalah mengenai 'PostMe' iaitu portal perkhidmatan membeli-belah secara dalam talian.
Kepada sesiapa yang malas tak mahu bersesak-sesak di kedai atau kompleks membeli belah mahupun di sangkut di jalan raya, rasanya portal terbaru dari Pos Malaysia ni sesuai untuk anda. Setakat ini sebanyak 6000 barangan boleh didapati melalui portal ini yang melibatkan sebanyak 70 rakan niaga. Dan bilangan tersebut akan bertambah dari masa ke semasa.
Memandangkan portal ini beroperasi 24 jam jadi anda boleh membeli-belah pada bila masa yang anda suka. Pembayaran boleh dibuat menggunakan kad kredit, debit, tunai di Pos Malaysia dan perbankan internet. Barangan dikelaskan kepada 11 kategori seperti Men, Women, Kids, Home & Appliances, Health & Wellness, Technology, Books, Arts & Collectibles, Gift & Novelties, Post Shoppe dan Others. Setiap kategori tersebut pula terdapat sub-kategori di bawahnya seperti ditunjukkan.

Bagi saya ini portal ini memberi pilihan terbaru untuk pembelian barang yang mana selama tak banyak portal / laman sesawang membeli belah dari rantau ini seperti Mudah (Singapura), 1TradeZone (Malaysia), Jipaban (Singapura), Lelong (Malaysia) dan seumpamanya.



Tiada ulasan: