KOMEN @ RIS-IT


Entri pada kali ini sekadar untuk memberitahu bahawa blog RIS-IT telah kembali kepada asal iaitu menggunakan komen yang tersedia oleh blogger (seperti gambar di sebelah kiri).
Jika sebelum ini blog RIS-IT menggunakan plugin 'intense debate' bagi memberi peluang kepada pembaca yang memberi komen untuk turut meletakkan link entri terbaru blog mereka secara automatik dalam komen jika mereka ada blog. Plugin ini telah digunakan dari Jun 2010 hingga April 2011 dan mulai 1 Mei 2011 form untuk memberi komen seperti di sebelah kembali mengambil tempat.
Pertukaran seperti ini dibuat kerana terdapat sesetengah pembaca memberitahu bahawa mereka tak dapat membuat komen melalui form komen yang menggunakan plugin 'intense debate' tersebut. Sebab apa pun tak pasti. Jadi saya mengambil keputusan untuk kembali ke kaedah lama. Jangan marah eaaaaaa.
Di bawah ni saya nak paparkan plugin 'intense debate' yang telah saya gunakan selama 11 bulan sebelum ini. Nak kata saya tak akan pakai plugin ini lagi, tak berani nak janji. Mana la tau nanti nak pakai semula kalau semua masalah dah dapat diselesaikan.
Tapi buat masa ni form komen oleh blogger kembali mengambil tempat.
Selamat memberi komen.

1 ulasan:

Syafiq berkata...

Saya lebih gemarkan kotak komen macam ni jika dibandingkan dengan yang dulu.