Jana Pendapatan Dengan Iklan (Lagi 4 Pilihan)

Jika Entri sebelum ini mempromosi 6 syarikat yang menyediakan kemudahan untuk menyiarkan iklan dari pengiklan iaitu Nuffnang, Innity, Advertlets, ManggaAds, AdMercu, dan GoogleAdsense. Syarikat ini boleh dikatakan sebagai perantara antara blogger dengan pengiklan kerana kita tidak perlu mencari pengiklan secara langsung. Semuanya akan diuruskan oleh syarikat yang boleh dianggap perantara ini.
Entri kali ini pula ingin mempromosi 4 lagi syarikat seumpamanya. Jadi kini anda mempunyai 10 pilihan syarikat, terpulanglah nak guna yang mana satu kerana semuanya terserah kepada anda. Tapi dinasihatkan janganlah memasang kesemuanya kerana nanti blog anda macam blog iklan pulak. Tak pun iklan lagi menonjol dari entri yang dipublish. Juga boleh membuatkan blog anda lambat untuk diloading kalau banyak sangat iklan.
Syarikat pengiklan yang ingin dipromosi kali ini ialah Bidvertiser, ImageSpaceMedia, TextLinkAds dan PayPerPost.
Kalau nak baca atau nak register dengan mana syarikat pengiklan sila klik pada gambar di bawah.



Bidvertiser
ISM (Image Space Media) Referral Banner
ImageSpaceMedia
TextLinkAds
PayPerPost
Nota : Bidvertiser dan ImageSpaceMedia ada saya gunakan, TextLinkAds ada mohon tapi ditolak sebab dah ada iklan yang serupa dengannya (tapi tak bagitahu yang mana) manakala PayPerPost belum pernah cuba.

Tiada ulasan: