Mencari Rumah / Bilik Untuk Disewa | iBilik

      Jika anda ingin berpindah ke sesuatu kawasan baru dan ingin mencari bilik atau rumah untuk disewa kini terdapat perkhidmatan online khusus untuk tujuan tersebut. Selain itu anda juga boleh mengiklankan bilik atau rumah untuk disewa di laman ini. Kebiasaannya kita akan mencari bilik atau rumah dalam laman web mudah tapi kini dah ada pilihan tambahan. Apa kata gunakan kedua-duanya untuk mencari atau untuk mengiklan. Lebih luas carian atau sebaran yang akan dapat. Dan yang paling penting sudah semestinya ianya adalah PERCUMA.

      Laman web yang dimaksudkan adalah iBilik yang boleh dilawati dengan mengklik di sini (KLIK) dan carian boleh dibuat sejurus anda masuk. Namun jika anda ingin mengiklan, anda harus mendaftar dahulu.

      Gambar di bawah memaparkan contoh carian bilik yang berada di Kuala Lumpur pada 1 Julai 2003 dan jika dilihat terdapat 56902 bilik telah diiklankan hanya di Kuala Lumpur. sudah tentu banyak pilihan yang bilah anda pilih.

Harap info ini membantu kepada sesiapa yang sedang mencari bilik / rumah dan semoga mendapat bilik / rumah yang bersesuaian.

RUMAHKU SYURGA DUNIAKU

Tiada ulasan: